Cviky pro záda   


  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Přítahy jednoručky k pasu (one-arm dumbbell row)    
     

   
 

Do ruky uchopíte jednoruční činku, opačnou nohou si kleknete na lavičku a opřete se o volnou ruku. Záda jsou prohnutá a zpevněná.

Činku z natažené ruky přitahujete k pasu, loket tisknete k trupu, nenecháváte ujíždět do strany. Trup nepřetáčejte za pracující paží. Neulehčujte si cvik dopomocnými pohyby celého těla. Směrem dolů nádech - směrem opačným výdech.

Zaměření: Procvičí zádové svaly komplexně s důrazem na široký zádový sval i svaly ve středu zad. Buduje tedy šíři i masivnost zad.

 

 

   
  Hrajte online blackjack zdarma. Skvělé jsou též výherní automaty, hra je velice zábavá.          
  Varianta: Přítahy jednoruček k pasu v leže na břiše
Cvik se uplatní především u cvičenců s momentálními problémy se zády v bederní oblasti. Jeho nevýhodou je, při vyšších hmotnostech závaží, ztížené dýchání způsobené tlakem hrudního koše na opěradlo. Sklon lavice nesmí být příliš velký, aby nedocházelo k nadměrnému zapojení trapézových svalů.
   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení