Cviky pro triceps (triceps)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou s oporou loktů
(cable triceps extension supported elbows)
 
     
   
 

Klečíte zády k horní kladce s lokty opřenými o rovnou lavici, hlavu schováváte mezi lokty. Adaptér kladky držíte přibližně v šíři ramen nadhmatem v napjatých pažích.

Adaptér spouštíte ohnutím paží v loktech za sebe. Pohyb vpřed končí napnutím v loktech. Lokty se vám během cviku nesmí "rozjíždět" do stran.

Nadechujete při pohybu za sebe a vydechujete při  pohybu vpřed.

Je to technicky poměrně složitý cvik vhodnější spíše pro pokročilejší cvičence.

Zaměření: Tricepsy.

 

 

   
           
  Varianta: Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou s oporou loktů podhmatem 
(cable triceps extension supported elbows supinated grip)
Rozdíl je pouze v držení. Pozor na možnost vysmeknutí adaptéru z rukou.
   

   
             
 

Varianta: Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou s oporou loktů za lano
(rope triceps extension supported elbows )

Opět změna v držení. V podstatě paralelní držení přináší nové stimuly pro rozvoj tricepsů

   

   
             
  Varianta: Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou s oporou lokte jednoručně podhmatem či nadhmatem. 
(one - arm cable triceps extension supported elbows)

Myslím, že není třeba více upřesňovat.
       
       
   
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení