Cviky pro triceps (triceps)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou (cable triceps extension,
triceps push-down with back to the machine)
 
     
   
 

Stojíte zády k horní kladce ve výpadu s předkloněným trupem, adaptér kladky držíte úzkým (cca 15 - 20 cm) nadhmatem v napjatých pažích. Ty jsou v této pozici přibližně v prodloužení trupu.

Adaptér spouštíte ohnutím paží v loktech za sebe. Pohyb vpřed končí napnutím v loktech. Lokty se vám během cviku nesmí "rozjíždět" do stran.

Nadechujete při pohybu za sebe a vydechujete při  pohybu vpřed.

Je to technicky poměrně složitý cvik vhodnější spíše pro pokročilejší cvičence.

Zaměření: Tricepsy, zdůrazňuje účinek na dlouhou hlavu.

 

 

   
             
  Varianty: Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou podhmatem
(cable triceps extension supinated grip)

Rozdíl je pouze v držení. Pozor na možnost vysmeknutí adaptéru z rukou.
   

   
              
  Tricepsové tlaky na horní kladce za hlavou za lano
(rope triceps extension)

Opět změna v držení. V podstatě paralelní držení přináší nové stimuly pro rozvoj tricepsů.
   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení