Cviky pro triceps (triceps)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Tricepsové stahy horní kladky jednoručně (one -arm cable triceps pressdown,
one -arm triceps push-down)
Tricepsové tlaky na horní kladce jednoručně
 
     
   
 

Kladku držíte jednoručně staženou do napjaté paže vedle stehna. Rukojeť kladky držíte nadhmatem, dlaň tedy směřuje k podlaze a palec je spolu s ostatními prsty - zároveň se jedná o "bezpalcový" úchop. Odlehčíte tak částečně námahu zápěstí.

Necvičící paží se fixujete nejlépe o konstrukci kladky či o svůj bok. S nádechem ohnete paži v lokti, držadlo se tak octne přibližně před ramenem. Loket zůstává na původním místě přitisknut k boku.

Po obloučku s výdechem stlačíte kladku ke stehnům.

Zaměření: Triceps.

 

 

   
              
 

Varianty: Tricepsové stahy (tlaky) horní kladky jednoručně podhmatem
(one-arm reverse push-down)
Držení adaptéru je podhmatem s palcem proti ostatním prstům.

Nejedná se o špatný cvik, ale vyžaduje dostatečné soustředění. Trocha nepozornosti, vysmeknutí z ruky a budete potřebovat hodně dobrého zubaře.

   

   
              
 

Tricepsové stahy (tlaky) horní kladky jednoručně podhmatem bokem
(
one-arm reverse push-down in front)
Opět malá modifikace základního cviku, dokonce se snižuje i riziko zranění v případě vyklouznutí držadla.

   

   
              
 

Tricepsové stahy (tlaky) horní kladky jednoručně podhmatem bokem za tělem
(one-arm reverse push-down rear)

A ještě jedna hodně izolovaná modifikace.

Problémem se může zdát zaujetí výchozí pozice ale jde to i dokonce bez dopomoci, prostě provedete pod kladkou malé taneční cvičení s piruetou.

Zaměření: Poměrně dosti izoluje vnější hlavu tricepsu.

   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení