Cviky pro triceps (triceps)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Tlaky s velkou činkou v lehu podhmatem (supinated grip bench press)
Tricepsový benčpres podhmatem
 
     
   
 

V lehu na zádech na lavici sejmete činku ze stojanů, žerď činky držíte podhmatem mírně šířeji ramen.

Díky podhmatovému držení a dosti vysokým hmotnostem používaných závaží se stává odebírání volné činky ze stojanu poměrně nepohodlnou až zdraví nebezpečnou záležitostí. Je zde téměř nutností dopomoc a jištění sparing partnerem. Myslím, že v tomto případě je neocenitelná možnost cvičit na multipressu.

S nádechem spouštíte činku dosti nízko na hrudník, téměř na oblast "trojúhelníku" pod hrudní kostí. Zde činku neodrážíte, ale kontrolovaně ji zastavíte a vzápětí startujete s výdechem směrem vzhůru do napjatých paží. Lokty jsou po celou dobu cvičení vedeny podél trupu - neprotlačovat do stran.

Zaměření: Triceps. Samozřejmě spolupracují přední delty a svaly hrudníku.

 

 

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení