Cviky pro ramena (shoulders)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Upažování do vnitřní rotace v stoji (standing lateral raises with inner rotation)    
     
   
 

Velmi zajímavý cvik vhodný i pro budování objemu ramen, ale zároveň často neprávně cvičený.

Stojíte v mírném stoji rozkročném s váhou těla přenesou mírně vpřed, v žádném případě se ale nedá hovořit o předklonu!! Startovní pozice je s činkami před tělem - paže jsou ohnuty v loktech v pravém úhlu. „Kouzlo“ celého cviku spočívá v udržení tohoto úhlu v loktech po celou dobu provádění cviku (což není snadné, jak se snad na první pohled může zdát).

To znamená, že celý pohyb se vykonává pouze v rameni a jen v boční rovině. Cílem cviku je dostat lokty při dodržení zmíněné podmínky co nejvýše.

Směrem nahoru výdech, při návratu nádech.

Zaměření: Především na střední hlavu deltového svalu - za dodržení všech zmíněných podmínek.

 

 

   
             
  Základní chyba nastává v okamžiku, kdy se činky dostávají výše než loketní kloub.        
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení