Cviky pro ramena (shoulders)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Diagonální předpažování s jednoručkou (diagonal front dumbbell raises)
   
     
   
 




Poměrně izolovaný cvik. Trup je v lehkém předklonu (pouze jeho náznak). Necvičící paží se fixujete o opěradlo šikmé lavice.

S jednoručkou v téměř natažené paži křížem před trupem předpažujete. Pohyb vedený palcem ruky napřed končí s paží rovnoběžně s podlahou, či mírně výše, před opačným ramenem.

Tento cvik je možno používat, díky fixaci trupu, i u méně pokročilých cvičenců. Při pohybu směrem nahoru výdech, při návratu nádech.

Zaměření: Přední část deltových svalů.

 

 

   
             
 

Varianta: Diagonální předpažování na spodní kladce
                 (diagonal front rope raises)
Cvik provádíte zády ke spodní kladce v mírném stoji rozkročném nebo ve výpadu, jinak zůstává technika zachována.

Běžné jednoruční adaptéry vám budou činit nejspíš problémy při pokusech o vedení pohybu palcem vpřed, lépe je využít držení za uzlem silného lana, či za pás používaný při unožovacích cvicích na spodních kladkách.

Zaměření: Přední část deltových svalů.

   

   
       
   
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení