Cviky pro předloktí   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Klopení zápěstí nadhmatem s velkou činkou na lavici (reverse wrist curl)    
     
   
 

Sedíte na lavici, velkou činku držíte nadhmatem u hrany lavice. V loktech je přibližně pravý úhel.

Nyní ohýbáte zápěstí v maximálním rozsahu pohybu - dolů pod úroveň desky a na opačnou stranu nad její úroveň. Činku držíte s palci proti ostatním prstům.

Zaměření: Svaly předloktí na jeho hřbetní straně.

 

 

   
             
  Varianta: Klopení zápěstí nadhmatem s velkou činkou s oporou o stehna
Stejné provedení, pouze činku máte položenou na stehnech a spouštíte ji před kolena. Lze s výhodou požít, pokud není po ruce dostatečně stabilní a široká lavice pro cvičení základního provedení.
   

   
             
  Varianta: Klopení zápěstí nadhmatem s jednoručkou
Umožňuje provedení ve větším rozsahu pohybu i soustředění na odstranění stranové nerovnováhy v rozvoji předloktí.
   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení