Cviky pro předloktí   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Klopení zápěstí podhmatem s velkou činkou na lavici (wrist curl)    
     
   
 

Sedíte na lavici, velkou činku držíte podhmatem u hrany lavice. V loktech je přibližně pravý úhel.

Nyní ohýbáte zápěstí v maximálním rozsahu pohybu - dolů pod úroveň desky a na opačnou stranu nad její úroveň.

Činku je možno držet jak bezpalcově, tak s palci proti ostatním prstům. Bezpalcové držení umožňuje cvičit ve větším rozsahu, žerď je možno spouštět až do prstů, ovšem v horní poloze vám hrozí vyklouznutí činky. Při poměrně vysokých zátěžích používaných u tohoto cviku to není zrovna příjemný zážitek.

Zaměření: Svaly předloktí na jeho dlaňové straně.

 

 

   
             
 

Varianta: Klopení zápěstí podhmatem s velkou činkou s oporou o stehna
Stejné provedení, pouze činku máte položenou na stehnech a spouštíte ji před kolena. Lze s výhodou požít, pokud není po ruce dostatečně stabilní a široká lavice pro cvičení základního provedení.

   

   
             
 

Varianta: Klopení zápěstí podhmatem s jednoručkou
Umožňuje provedení ve větším rozsahu pohybu i soustředění na odstranění stranové nerovnováhy v rozvoji předloktí.

   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení