Cviky pro břicho a pas (abdomen)   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Předklony na horní kladce (rope forward bend)    
     
   
 

Kleknete si na měkkou podložku čelem ke kladce. V rukou přibližně ve výši ramen držíte lanový adaptér.

S výdechem provádíte předklon, pohyb vychází i z kyčlí. Po celou dobu musíte kontrolovat záda , ani v horní pozici se nesmíte nechat v bedrech prohnout. Ve spodní pozici lze přidat pokus o co největší zkrácení přímých břišních svalů - tzn. zakulatíte záda a lokty začnou mířit ke stehnům. 

Pozor! Ruce a paže jsou zde pouze pasivním článkem mezi vámi a kladkou, neprovádíte jimi žádný aktivní pohyb.

Cvik umožňuje regulovat zatížení, což je výhodou, pokud chcete zvýraznit reliéf břišních svalů. Není vhodný pro začátečníky.

Zaměření: Komplexně na břišní svaly. Při použití vyšších zátěží může vést k nadbytečnému rozvoji šikmých břišních svalů a tím přispět k rozšiřování pasu.

 

 

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení