Cviky pro břicho a pas (abdomen)   


  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Vysunování nohou v lehu na zádech nízké (low leg slide up)    
     

   
 

V lehu na zádech na rovné lavici se chytnete rukama za hlavou desky či konstrukce lavice. Natažené nohy zvednete do svislé polohy kolmo k lavici. V optimálním případě jsou špičky mírně sklopeny k holením - „jdete“ patami napřed.

Aktivací břišních svalů s výdechem vysunete nohy vzhůru a nadzvednete tak pánev z podložky. Jedná se o pohyb v rozsahu cca 2-3 cm, tzn. že bedra zůstávají na podložce.

Pohyb směřujete kolmo na lavici, případně pokud si cvik chcete ztížit, tak mírně šikmo od sebe. Jestliže zamíříte nohama nad obličej a ještě přidáte švih, tak jste cvik totálně "zazdili".

Zaměření: Vynikající cvik na procvičení především spodní části břišních svalů.

 

 

   
  Nezapomenutelné black jack hry mi doporučili přátelé. Dnes již hraji online black jack.          
  Varianta: Vysunování nohou v lehu na zádech nízké na šikmé lavici.
                   (incline low leg slide up)
Obtížnost cviku významně zvýšíte jeho prováděním na šikmé lavici.
   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení