Cviky pro hrudník (chest)     

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Upažování (rozpažky) v lehu na šikmé lavici (incline dumbbell flyes)    
     
   
 


Lehnete si zády na lavici s opěradlem skloněným v úhlu cca 30 stupňů (při úhlu větším než 45 stupňů je účinek již příliš přenesen na deltové svaly), činky držíte v téměř natažených pažích nad hrudníkem (paže jsou kolmo k podlaze).

Činky vzájemně svírají úhel přibližně 90 stupňů s vrcholem u palců. S nádechem spouštíte po oblouku paže do stran až přibližně do úrovně ramen, činky stále svírají vzájemně úhel cca 90 stupňů, případně jsou po celou dobu dlaněmi k sobě - paralelně.

Necvičte s palci k sobě, kdy jsou osy vůči sobě k prodloužení (jako by se jednalo o jednu činku, které chybí střed), v této poloze dlaní opět zapojíte, více než je žádoucí, delty. S výdechem se vracíte po oblouku nad hrudník.

Zaměření: Horní vnější část velkého prsního svalu.

 

 

   
             
 

 

Jednoručky jsou vůči sobě v úhlu 90 stupňů nebo paralelně.

   

   
       
   
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení