Cviky pro biceps   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Bicepsový zdvih jednoručkami v sedu s oporou zad (incline dumbbell curl)    
     
   
 

Sedíte na lavici s opřenými zády. Nohy jsou co nejvíce u sebe aby nepřekážely v dráze pohybu. Paže jsou ve výchozí poloze spuštěny podél těla s dlaněmi vytočenými vpřed.

S výdechem ohýbáte paže v loktech. Pohyb vychází pouze z loktů a je předo - zadní, což znamená, že jej táhnete těsně podél stehen. S nádechem spouštíte činky dolů do natažených paží. Ve spodní poloze úmyslně nezkracovat rozsah pohybu.

Zaměření: Biceps paže tím komplexněji, čím více jste na lavici položeni, cvik tak začíná ve větším protažení svalu.

 

 

   
             
 

Varianty: Bicepsový zdvih s jednoručkami se supinací (incline dumbbell screw curl)
Paže jsou ve výchozí poloze spuštěny podél těla s dlaněmi vytočenými směrem dovnitř, palce tedy směřují vpřed.

S výdechem ohýbáte paže v loktech a současně vytáčíte dlaně směrem vzhůru - provádíte supinaci. Návrat probíhá přesně obráceně, dlaně se postupně stáčí zpět směrem dovnitř.

Zaměření: Biceps je zároveň mocný supinátor, takže tento cvik mu dodá nové impulsy k růstu.

 

   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení