Cviky pro biceps   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Bicepsový zdvih ve stoji s jednoručkami (standing dumbbell curl)    
     
   
 

V stoji jsou paže ve výchozí poloze spuštěny podél těla s dlaněmi vytočenými vpřed.

S výdechem ohýbáte paže. Pohyb vychází pouze z loktů a je předo - zadní, což znamená, že jej táhnete těsně podél stehen.

S nádechem spouštíte činky dolů do natažených paží. Ve spodní poloze úmyslně nezkracovat rozsah pohybu. Cvik můžete provádět soupaž - tzn. oběma pažema současně, nebo střídavě, kdy se činky míjejí před trupem.

Zaměření: Biceps paže komplexně

 

 

   
             
 

Varianta: Bicepsový zdvih v stoji s jednoručkami se supinací (standing dumbbell screw curl)
Paže jsou ve výchozí poloze spuštěny podél těla s dlaněmi vytočenými směrem dovnitř, palce tedy směřují vpřed.

S výdechem ohýbáte paže v loktech a současně vytáčíte dlaně směrem vzhůru - provádíte supinaci. Návrat probíhá přesně obráceně, dlaně se postupně stáčí zpět směrem dovnitř.

Zaměření: Biceps je zároveň mocný supinátor, takže tento cvik mu dodá nové impulsy k růstu.

 

 

 

 

 

   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení