Cviky pro biceps   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Bicepsový zdvih na spodní kladce ve stoji (standing cable curl,
two-handed low pulley curl)
   
     
   
 

V stoji uchopíte podhmatem rovný nebo mírně zahnutý adaptér připnutý na spodní kladku, tzn. ve startovní pozici s nataženými pažemi s kladkou u stehen směřují dlaně rukou vpřed od těla. Úchop je přibližně v šíři ramen.

S výdechem ohnete paže v lokti, adaptér se tak ocitne přibližně ve výši ramen. S nádechem se pomalu, kontrolovaně vracíte do výchozí pozice. Výhodou tohoto cviku je konstantní tah kladky a i menší riziko zranění.

Zaměření: Biceps paže komplexně

 

 

   
             
 

Varianta: Bicepsový zdvih na spodní kladce ve stoji s lanem (standing rope curl)
Místo adaptéru je použito silné lano zakončené uzly nebo dřevěnými či jinými koulemi.

Zaměření: Díky postavení rukou se v této pozici velkou měrou do pohybu zapojují vřetenní sval a hluboký pažní sval. Cvik tak díky tomu lze zařadit zároveň i do skupiny cviků na předloktí.
(Pokud máte problémy s růstem bicepsů, tak bych se s ním ze začátku ani moc neunavoval.)

   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení