Cviky pro biceps   

  Předchozí  Nadřazený seznam  Následující  

 

   
  Bicepsový zdvih jednoručně s oporou o stehno (dumbbell concentration curl)
(Koncentrovaný bicepsový zdvih)
   
     
   
 

Sedíte rozkročeni a předkloněni na konci lavice, paži zezadu těsně nad loktem opíráte o vnitřní stranu stehna u kolene.

V natažené paži držíte jednoručku dlaní dovnitř mezi stehna, s výdechem ji ohýbáte v lokti v maximálním rozsahu dané pozice. V horní fázi pohybu tedy před činkou neuhýbáte trupem.

Druhou paží se fixujete buď o opačnou nohu, nebo ji můžete opřenou dlaní o stehno na cvičící straně použít jako opěrku pod loket.

Zaměření: Budování především vrcholku bicepsu.

 

 

   
             
  Pozice s podloženou dlaní má výhodu v tom, že znesnadňuje jak vědomé, tak nevědomé pokusy o dopomoc "nekalým" způsobem.    

   
             
 

Varianta: Bicepsový zdvih jednoručně s oporou o stehno na spodní kladce (one - arm concentration cable curl)
Mírně se mění průběh odporu zátěže, jinak vše jako u základního provedení.

   

   
             
  Předchozí  Nahoru  Následující     Diskuze o cvičení